onsdag 29 februari 2012

Vad går i första hand?

Tar studenten i sommar nu då och har lite panikångest över livet. Vad ska man göra?, Vart ska man börja?, Hur tar man sig dit? Det finns antingen för många saker jag vill göra, eller för få, det kan man välja själv. Här kommer en lista med saker jag vill göra utan inbördes ordning (eftersom det är det jag har problem med)

  • Åka tillbaka till mina kära barn i Indien
  • Åka till Australien (sen kan vistelsen kombineras med andra saker jag vill)
  • Åka som volontär, gärna med barn i fokus
  • Åka till ett året-runt-varmt ställe och träna, sola och viktigast av allt: Surfa!
  • Lära mig/besöka världens sju underverk
  • Se alla "the big five"
  • Bibelskola i småland, har även varit en punkt som dykt upp emellanåt
  • Åka till USA, än ingen specifik stat lr stad
  • Plugga ekonomi eller socialt arbete med inriktning barn
  • Åka till något ställe i världen och hjälpa med brunnar, skola, barnhem, osv...
  • Åka med OM-båten
  • Gå utbildning med Surfing The Nations
  • Bli Au Pair
  • Rädda världen

Såklart blir en ickevald punkt "jobb" men det är inget jag egentligen vill, men någon gång blir man så illa tvungen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar