torsdag 1 mars 2012

A dato

Helt slut efter dagens danspass, bara det att ytterligare ett ligger på tur om 1,5h som håller på lika länge men är trippelt så jobbigt...

Jättebra att alla träningar ligger på samma dag... Man blir ju något trött efter tre pass på en dag, och konditionen håller sig ju inte på topp när det inte blir mer regelbundet

Älskar hur mina dagar är planerade, vissa är helt totalt körda och andra har jag tid över till en trerätters

Roligt iaf att imorgon ska jag ha körlektion, innan skolan börjar... det blir spännande och se hur det går, och även morgondagens schema ser ut som ett kaos

Tur att man har tid över till annat såntdär kul... och helgen blir projektarbetsredovisningsövning så jag vet vad jag ska säga på den

Ad infinitum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar